دیوار قبرس شمالی املاک ، خودرو ، نیازمندیها ،خرید و فروش

کانال و گروه قبرس لند

وبلاگ

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ 232 بازدید
دیوار قبرس شمالی املاک ، خودرو ، نیازمندیها ،خرید و فروش
کانال قبرس شمالی

کانال و گروه قبرس لند

هدف از ایجاد کانال و گروه دیوار قبرس شمالی

ثبت رایگان آگهی

یک زمانی آگهی ها چاپی و پولی بودند ، اما سایت قبرس لند کاملا رایگان است ، بر خلاف آگهی های چاپی که بجز هزینه موضوع مخاطب محدود را هم داشت و بعد از مدتی از بین میرفت ، اما آگهی های سایت و کانال قبرس لند به صورت دائمی خواهند ماند .از یک طرف دیگر شما می توانید هر زمان که نیاز داشتید ، حذف کنید و یا اینکه آنرا ویرایش کنید و در طول شبانه روز شما این این امکان را دارید که آگهی خودتان را ثبت کنید .

خرید و فروش بدون واسطه

از دیگر اهداف کانال و گروه قبرس لند ، داد و ستد بین ایرانیان مقیم قبرس شمالی بدون واسطه است ، همانگونه که مستحضر هستید ، بسیاری از افراد سودجو مبالغ هنگفتی را برای معرفی فایل از شما درخواست می کنند ، اما شما در اینجا فایل مورد نظرتان را از فروشنده واقعی و بدون واسطه دریافت می کنید و هیچ گونه حق کمسیونی پرداخت نمیکنید.

دسته بندی آگهی و شهرها

در سایت قبرس لند و همچنین گروه دیوار قبرس شمالی ، تمام آگهی ها دسته بندی شده اند ، این دسته بندی بر اساس شهر جنس آگهی می باشد و خیلی راحت شما خواهید توانست به هدفتان برسید و این موضوع از هدر رفتن زمان و وقت شما بسیار موثر خواهد بود.

حمایت از کسب و کارهای کوچک

بسیاری از هموطنان در قبرس شمالی کسب و کارهایی دارند که نیاز به حمایت دارند ، ما در نظر داریم تا با معرفی کسب و کارهای این دوستان ، به نوعی از آنان حمایت کنیم ، اگر شما در قبرس شمالی کسب و کاری دارید ، می توانید به سایت و کانال ما مراجعه کنید و کسب و کار خودتان را معرفی نمائید.

لینک عضویت در کانال و گروه قبرس لند

برای عضویت در کانال قبرس لند کافی هست تا روی لینک زیر کلیک کنید و آگهی خودتان را برای ما ارسال کنید تا به صورت رایگان در کانال قرار دهیم ، ممنون از حمایت شما دوستان

https://t.me/Northern_Cyprus2

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *